אודות בית תוכנה מקשרון

 מקשרון הינה חברת פיתוח תוכנה דינאמית ויצירתית הממוקמת בראשון לציון, ישראל.

אנו מספקים פתרונות ניהול קשרי לקוחות מהימנים וידידותיים למשתמש ללקוחותינו בישראל ובעולם. כמו גם, שרות ייעוץ ויישום מקצועיים. אנו מספקים גם מגוון רחב של שירותי פיתוח תוכנה ובאמתחתנו 20 שנות ידע ונסיון בפיתוח תוכנה מקצועי.

תחומי המומחיות שלנו כוללים בין היתר תוכנות למערכות הפעלה וינדוס,  ASP.NET/AJAX ואפליקציות לאייפון ולסמארטפונים מבוססי אנדרואיד.

יצירתיות וחדשנות

בשוק בו התחרות רק גוברת, לקוחותינו מסתמכים עלינו בכדי שנספק להם פתרונות קשרי לקוחות מתקדמים טכנית בכדי לחזק אותם וליצור יתרון תחרותי. אנו מקבלים בשמחה את הדרישה הזו ליצירתיות עם התחייבות למוצרים ושירותים באיכות גבוהה כמו גם מקצועיות ושירות לקוחות טוב.

הצוות שלנו

הצוות שלנו הינו צוות מנוסה ומוכשר מאוד וכולל מהנדסים מומחים ומקצוענים בתחום ניהול קשרי הלקוחות. אנו מקדישים משאבים רבים על מנת להבין ולפתור את בעיות לקוחותינו ובכדי לוודא כי הפתרונות אשר אנו מספקים הינם מועילים, יציבים וידידותיים למשתמש.

השקעה בהיי-טק

מקשרון מספקת הזדמנות השקעה יציבה ורווחית בעלת פוטנציאל אמיתי. הצלחנו לבסס בסיס מוצרים ולקוחות בשילוב עם מוצרים ופרויקטים חדשים בפיתוח. אנו מעוניינים במגוון רחב של השקעות ובין היתר השקעה במוצרים קיימים, מימון והשקעה במוצרים ופרויקטים אשר נמצאים כרגע בשלב הקונספט והשקעה בפרויקטים חדשים וקיימים במגוון שווקים. 

 

למידע נוסף, צרו קשר